Wie ons een beetje volgt heeft het niet kunnen missen: we hebben een missie. Een missie om in het voorjaar van 2022 met een groep Onetimers Las Vegas onveilig te gaan maken. En het mooiste is: deze reis wordt betaald door Onetime. Daarom mag niet zomaar iedereen mee, nee, je moet er wel wat voor doen. Daarom zijn er 10 opdrachten bedacht waarmee je je plekje op deze nu al epische reis kunt verdienen.
De opdrachten worden, je raadt het vast al, steeds een stukje uitdagender. Opdracht 8 gaat weer een stapje verder dan nummer 7. Voor velen was het schrijven van een blog voor onze website al een uitdaging. Nou, houd je dan maar goed vast want opdracht 8 legt de lat hoog! En die heeft alles te maken met de vraag:
Waar betaalt Onetime dit van?
Ik, TheGreatOne, vertel je graag alles over deze opdracht! Lees je mee?
Begin april 2022 reizen we dus met hele grote groep Onetimers af naar onze favoriete stad Las Vegas. Zo’n 30 Onetimers hoeven voor deze reis niet heel diep in de buidel te tasten aangezien Onetime de vlucht en hotel betaalt. Dit doen we alleen voor iedereen die alle tien de Onetime opdrachten goed heeft uitgevoerd. De grote vraag is:
Hoe kunnen we dit doen en waarom doen we dit?
De Onetime BV is nog steeds een startup, al zijn we ruim 6 jaar bezig, en we zitten boordevol energie. Ons verdienmodel en mogelijkheden zullen vanaf het derde kwartaal een grote sprong naar voren nemen. Dit heeft alles te maken met de opening van de online kansspelmarkt in Nederland op 1 oktober.
Er is op dit moment geen enkele plek waar liefhebbers van casino’s een platform hebben om virtueel en fysiek bij elkaar te komen. Onetime wil dat graag faciliteren. Wij dragen de leden van onze community een warm hart toe. We zijn hier vrij uniek in en door onze jaren van ervaringen en creativiteit doen we dit anders dan andere casinogerelateerde websites.
Met originele acties proberen we extra aandacht te krijgen, meer bezoekers, reuring en ambassadeurs. Het plan om de Onetime-leden 10 opdrachten uit te laten voeren is eigenlijk een opleidingsreis naar volwaardige leden die ook het beste met onze website voor hebben. Een gratis reis naar Las Vegas, dat zullen ze van de daken schreeuwen en daarmee ook weer nieuwe geïnteresseerden naar de website lokken.
De opdrachten die onze leden doen hebben een toegevoegde waarde voor Onetime en zo is het cirkeltje weer rond. Een win-winsituatie voor iedereen. Dat is meteen het antwoord op de vraag waarom we dit doen. Om middels ambassadeurs extra bezoekers te genereren, plat gezegd.
Heb je je ooit weleens afgevraagd hoe platformen als Facebook hun geld verdienen? Simpel: door advertenties te vertonen waarvoor ze (dik) betaald worden door bedrijven die zo graag onder de aandacht willen komen. En dat geldt eigenlijk voor elke commerciële website of (social) media-platform. Ze proberen je iets te verkopen. Hoe meer bezoekers op een website, hoe interessanter het is voor partijen om hier reclame op te maken.
En dat is waar opdracht 8 om draait. Wij willen onder de aandacht komen zodat er meer bezoekers komen. Zonder dat wij daarvoor hoeven te betalen.
Het gaat erom dat we bezoekers trekken buiten onze eigen vaste doelgroep om. Veel bedrijven doen dit door random reclame te maken, op radio, tv, in de krant of op abri's en bushokjes. In wezen schieten ze met hagel in de hoop een geïnteresseerde te raken. En laten wij nu ongeveer 30 enthousiaste ambassadeurs hebben, met goedgevulde mediapistolen…
Hebben jullie al een idee waar dit naartoe gaat? Opdracht 8 is misschien wel de lastigste uit het rijtje van 10. De opdracht voor de zomerse maand juli is namelijk:
Dit is je kans om Onetime in de (lokale) media te krijgen! Wees creatief, gebruik je netwerk en zorg dat je Onetime op de één of andere manier onder de aandacht kan brengen. Misschien ken je een influencer, vlogger of podcastmaker die alles wil weten over hoe jij een gratis reis naar Vegas bemachtigd hebt. Of wil een tijdschrift of (lokale) krant wel aandacht geven aan jouw persoonlijke verhaal hoe jij met 50 Onetimers Vegas onveilig gaat maken.
Er zijn heel veel websites die zitten te springen om unieke, originele content. Dat kan in je voordeel werken, als je ze kunt benaderen met een mooi verhaal.
Het mooiste is natuurlijk om Onetime gratis in de picture te krijgen. Lukt het niet of wil je het afkopen? Dat kan en mag ook! Bel het (lokale) radiostation en zeg dat je Onetime op de kaart wil zetten. Koop een advertorial in het lokale weekblad (zie hier voor een voorbeeld), maak een Google Ads-campagne, huur een luchtballon of vliegtuigje: niks is ons te gek en alle reclame wordt gewaardeerd.
Bovendien staan wij voor je klaar met raad en daad. Weet je niet waar te beginnen? Heb je iets geschreven maar wil je dat OneLuckyLady het gladtrekt voor je? Trek aan de bel, stuur een mail naar [email protected] en wij helpen je waar we kunnen. Om het je nog iets gemakkelijker te maken, vind je hieronder een mediakit met o.a. logo's etc. om te gebruiken. Daarnaast is er een speciaal forum topic geopend.
Klik hier voor de mediakit van Onetime!
Dit is jouw kans om te laten zien dat je Onetime een warm hart toedraagt én om die epische reis naar Las Vegas in de wacht te slepen. Succes, verras ons en see you in Vegas! Deze opdracht dien je voor 1 augustus 2021 te hebben afgerond. Graag zien we het resultaat van jouw marketinginspanningen (bereik: minimaal 1000 Nederlanders) op de mail ([email protected]).