Onetime onderzoekt alle (online) casino's die er zijn. Wij pakken dit altijd zeer grondig aan. We spelen altijd met eigen geld en nemen dagen de tijd om het casino helemaal uit te kammen. We zijn wel wat gewend na de opening van de Nederlandse online kansspelmarkt, totdat.......
Afgelopen dinsdag 12 april was het eindelijk zover voor casino777: ze gingen online. Ze beschikken al 6 weken over de felbegeerde online casinovergunning. In België draaien ze al jaren mee met hun online casino. En ze spreken zelfs onze prachtige taal, wat kan er misgaan?
TheGallant en TheGreatOne lieten woensdag alles uit hun handen vallen om deze nieuwkomer helemaal uit te pluizen. En wat een zin hebben we hier altijd in, een bijzonder momentje om in de keuken te kijken van een online casinoaanbieder. Wij nemen jullie mee met onze eigen ervaringen in de vorm van een chat gesprek met casino zeven zeven zeven. Enjoy.
09:03 Hallo Onetime, mijn naam is 777 casino. Waarmee kan ik je helpen vandaag?
09:04 We hebben er zin in om een account aan te maken bij jullie maar ik loop vast.
Chat is beëindigd wegens een time-out.
09:12 Ik kom in het scherm waarbij ik een cent moet overmaken, maar dan krijg een error te zien.
09:13 Kunt u dit nog eens een keer proberen via een andere browser.
09:43 Ik heb inmiddels via 3 verschillende browsers mijn laatste centen naar jullie overgemaakt maar blijf foutmeldingen krijgen.
09:44 Kunt u hiervan ons een screenshot sturen naar [email protected] Wij wensen u een prettige dag toe.
09:45 Ga ik doen, bedankt.
14:42 Hallo 777 hier Armijn, ik denk dat het gelukt is met die centen en loop nu vast met de ID verificatie via jullie systeem.
14:43 Wilt u de volgende zaken mailen naar ons: Een brief van de belasting, uw afschriften van de bank en een volledige rekening van uw telecom aanbieder.
14:45 Waarschijnlijk pakte jullie systeem niet mijn te grote hoofd niet in de gezichtsverificatie modus :-) Ik ga alles opsturen naar jullie.
Intussen zijn 4 collega's fulltime bezig om een account aan te maken bij onze Belgische vrienden. We verbazen ons allemaal dat ze live gegaan zijn met een brak systeem en lezen op het forum dat er meerdere Onetimers grote problemen hebben met het aanmaken van een spelersaccount.
"Man man man. Hou op, schei uit. Hier precies hetzelfde verhaal. Heb wel 30x die 1 cent overgemaakt ter bevestiging. Steeds die naam die niet overeenkomt."
Momhitdad zie reacties forum
"Armijn, het is drama. Ik heb me aangemeld met iDIN. So far zo good. Dan het volgende scherm. Ik moet van alles invullen, alle veldjes zijn groen, maar die fokking 'doorgaan' knop doet het niet. Op de chat heb ik contact met. (dat lees je goed. Er staat geen naam, alleen een punt). Ik stuur een mail met screenshots. Ik wacht drie dagen na dato nog op een reactie.
Weet je, ik denk slim te zijn en me handmatig aan te melden. Laat dat iDIN maar zitten. Hey, ik kom verder. Lekker man. O wacht. Bij het invullen van mijn mailadres... je raadt het vast al.... er is al een account met dit mailadres. DaF*ck...
Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Wat een amateurs...."
OneLuckyLady in gesprek met TheGreatOne
The Gallant heeft ook een poging gewaagd om het account te openen en de stoom komt uit zijn oren omdat er een lawine van foutmeldingen over het scherm spuit!
We merken dat de Belgische casinomentaliteit net even anders is dan in Nederland. Onze ervaringen in het Casino Spa zijn ook niet om over naar huis te schrijven. We kunnen er gelukkig om lachen maar eigenlijk is het om te huilen. We denken aan een mooi Nederlands spreekwoord: 'van de regen in de drup raken'. Morgen nieuwe kansen om het verder op te pakken.
08:01 Goedemorgen Armijn hoe kan ik u van dienst zijn?
08:02 Ik heb een mail van jullie ontvangen dat alle documenten goed ontvangen zijn. Kan ik nu een storting doen en gaan spelen?
08:03 Uw account is helemaal gevalideerd en u kunt nu storten.
08:04 Ik ga een dansje doen en een storting zodat ik mooi kan profiteren van jullie bonus.
08:39 Hallo hier ben ik weer, ik was ingelogd en kwam weer in het scherm terecht waarbij ik een cent moest overmaken. Was hier niet blij mee maar toch weer een cent over de schutting heen gegooid. Maar nu zit ik weer in het verificatie systeem waar ik maar niet uit kom, kunt u mijn helpen alstublieft?
08:40 Kunt u hier een screenshot van sturen? Dit kan naar: [email protected]
08:41 We blijven maar rondjes draaien, ik heb niet het gevoel dat u mij goed helpt. Ik ga wederom mailen hopelijk komt er nu wel een antwoord.
Diverse pogingen weer in de chat, via de email komt er dan uiteindelijk het mailtje binnen, zal dit het verlossende antwoord zijn? Maar nee, weer een wedervraag waar ik niet zoveel mee kan. Komt deze pagina steeds terug vragen ze in de mail. Dit heb ik natuurlijk al diverse keren in de chat gezegd.
18:07 Hallo Onetime, mijn naam is 777 casino. Waarmee kan ik je helpen vandaag?
18:08 Zou ik u kunnen bellen omdat ik maar blijf hangen in jullie systeem en niet verder kom?
18:08 Dat kan helaas niet telefonisch. Wij wensen u een fijne dag. Het spijt ons.
18:09 Mooi ik weet wat me wederom te doen staat ik ga een mooie screenshot mailen.
18:09 En mocht u na 2 dagen niks van ons horen neem dan even contact met ons op!
We zijn een dag verder en vol goede moed probeert het hele Onetime team nog steeds een account aan te maken bij onze Belgische casino vrienden.
Wederom in de chat, mail en via rooksignalen proberen we onze Belgische casino vrienden te informeren dat we nog steeds vast lopen. Ondertussen vieren we ons eigen feestje. Binnenkort lees je de uitgebreide review op Onetime (of toch niet...)!