We mochten weer aan de slag om onze ervaringen op te schrijven en in dit geval over de slot Doubles van Yggdrasil. Na een paar mooie ervaringen met deze provider hebben we deze fabrikant inmiddels al in ons hart gesloten. Voornamelijk door de krachtige slots met goede muziek. Maar of Doubles dit waar kan maken?
Het spel wordt door ons geopend en we zien een opengetrokken blik met fruit. De typische symbolen voor de Nederlandse markt. De symbolen zijn hoekig vormgegeven en we vinden het er leuk uitzien. Het eerste waar het ons aan deed denken was Tetris.
Veel winlijnen kenmerken deze slot met maar liefst 243 stuks. Een gigantisch aantal zodat je niet altijd door hebt wanneer je prijs hebt. Dat bevalt ons wel!
Zoals al aangegeven kregen we een tetris gevoel. Dit in combinatie met een Candy Crush achtige vormgeving, maken het geheel eenvoudig, maar wel krachtig. De rollen draaien lekker vlot weg met de autospin functie. De muziek is wederom fantastisch en leek op een mix van verschillende mario deuntjes in een modern jasje.
Het spel is vrij eenvoudig. Zo blijkt er enkel één feature op te zitten en dat zijn de freespins die je kunt krijgen vanaf drie freespin symbolen, die ieder een hoeveelheid spins vertegenwoordigen zoals in onderstaand plaatje.
Wanneer je deze freespins krijgt, mag je kiezen uit het symbool waarvoor je wilt gaan spelen. Dit symbool zal zich dubbel uitbetalen in een winnende lijn. Het leuke hieraan is dat je kunt kiezen uit symbolen met een verhoogde kans op winnen.
Of je kiest voor een symbool met een mindere kans tot een winlijn, maar eenmaal raak een grote winning.
Ik koos voor de laatste, aangezien ik speel met het motto; alles of niets. Helaas bracht mij deze gretigheid geen geld in het laadje. In onderstaande video kun je dat tevens zien!
Mijn ervaringen met deze videoslot zijn over het algemeen oké! Niet heel veel bijzonders, maar zeker niet onaardig. De rollen draaien lekker vlot weg, waardoor de vaart er lekker in blijft. Daarbij heeft Yggdrasil weer een fantastisch muziekje onder de slot gezet. Helaas vonden we die ene feature wat aan de karige kant. Dit had uitgebreider gemogen om nog meer dynamiek in het spel te krijgen.